Hej och välkommen!

Idag stod jag på biblioteket här i stan och bläddrade bland barnböckerna. Vi läser ganska flitigt här hemma, och godnattsagan innan läggning är en av dagens höjdpunkter. Jag slogs av tanken att vi borde göra en lista över de böckerna vi lånar, för att lite enklare komma ihåg vad vi redan läst och vad vi gillade och vad vi gillade lite mindre. Men, varför göra en lista här hemma? Varför inte dela med oss lite istället? Sagt och gjort, här är vår barnboksblogg! :)

Vilka är vi?
Vi är en familj med en mamma, en pappa och två små grabbar. Jag heter Bodil, min sambo (och barnens pappa) heter P. Vi har en Vilhelm som är 4 år och har massor av spring i benen och myror i brallan. Och så har vi lilleman, knappt 6 veckor, namnlös och i skrivande stund måttligt intresserad av böcker och läsning.


Som sagt, hej och välkommen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0